Šventosios pažintinis takas Anykščiuose

Kadangi norėjome aktyvesnės dienos, žygį pradėjome nuo SPA ir smagiai, bet pernelyg neskubėdami, ėjome Anykščių šilelyje nutiestu asfaltuotu keliuku. Vėliau aplankėme vieną iš daugybės neįdomių Lietuvos atodangų (pavadinta an buvo Šlavės vardu), o tada, remdamiesi nuorodomis, pasukom į Šventosios taką. Ėjome paupiu iki Puntuko akmens, grįžome asfaltuotu keliuku. Iš viso gavosi 8,5 km, užtrukom apie porą valandų. Tingintys eiti pilną maršrutą, bet kada gali pasukti į asfaltuotą kelią ir grįžti atgal. Paupyje atsiveria gražių vaizdų, iš įdomesnių objektų praeinama kažkeliakamienė pušis, senvagė, maudykla, stepinė pieva nuo kurios prasideda medinės statulos. Take gan ramu, beveik nesutikom žmonių.
30-Sventosios-takas-1 30-Sventosios-takas-2 30-Sventosios-takas-3 30-Sventosios-takas-4 30-Sventosios-takas-5 30-Sventosios-takas-6 30-Sventosios-takas-7 30-Sventosios-takas-8 30-Sventosios-takas-9 30-Sventosios-takas-10 30-Sventosios-takas-11 30-Sventosios-takas-12 30-Sventosios-takas-13 30-Sventosios-takas-14 30-Sventosios-takas-15 30-Sventosios-takas-16 30-zygio-map